Fram med musklerna, bort med fettet.

Dom senaste veckorna har jag börjat med min träning men inte direkt hållit koll på dagarna stenhårt. Har nog tränat i två veckor nu och kanske ca 2-4 dagar i veckan. I vilket fall som hellst så håller jag kolla denna veckan och de framöver. =) Ska träna imorgon då jag tränade igår!!

    


Men nu är de ju det här med maten och att vara lite mer nyttig, så dessa jäkla kilona försvinner. Tror i allafall att mina muskler börjar krypa fram på vissa ställen vilket I like ;P
 

Kommentarer
Postat av: MariaMartina - nybliven student!

Hehe, 9 datorer är kanske lite väl överdrivet..?

2009-09-12 @ 15:46:00
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0