1739

Torsdags till lördag gick bra på jobb =)
Jag fick gå med en gubbe i pensions åldern. Han va inte alls särskilt rolig att gå med. Hade inte precis så mycket att prata om. Plus att han gick och fes hela tiden. Jag skojar inte (önskar att jag gjorde de) de va faktiskt inte trevligt alls väldigt ofräsht.
Han gav mig iallafall bra tips och lät mig prov köra full lastad vagn och prova bärsele. =)

Men i söndags gick det bra när jag gjorde första gången själv. Då fick jag sällskap av en annan "gubbe".. Ingen annan än min lilla pappa. ;) Eftersom det var storm lördag kväll och för att de va min första gång så höll han mig sällskap. Tack så mycket pappa ♥ hade inte hunnit i tid utan din hjälp.

Nä nu blir de en kopp te och äpple för min del, Simon o Thomas är i rutan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0