Lung söndag!

Fast det blev lite och dåligt som inatt så är jag ganska pigg idag ändå, konstigt nog. =) Jobba inatt och innan jag gick iväg sov jag tre timmar och när jag kom hem så gick jag in i duschen och åt lite innan jag tänkte sova vidare. Men de va inte det lättaste för pojkvännen tyckte annat imorse ;P Sov iallafall lite halv kasst mellan nio och elva.

Idag är de en lugn dag vi skulle gått på lägenhetsvisning men de sköts upp (igen!)... Vet inte när det blir nu men hoppas på så snarast möjligt är så nyfiken på hur den ser ut =)

De blir en lite mer speckad start på veckan. Det är bland annat första dagarna på nya utbildningen och imorgon blir det kalas min farfar fyller 69 år =) Förra året fick han en resa till Las Vegas och alla kommer ihåg de som att det var igår. Blev en del glädje tårar från födelsedagsbarnet och jag själv får gråten i halsen av att tänka på det. =) De var ett väldigt fint ögonblick.

På tisdag är det andra gången jag och min pojkvän äter ute på restaurang tu man hand (=P haha hatar de uttrycket tu man hand. Låter för mesigt) Vi har då varit tillsammas två och ett halvt år. Bådas längsta förhållande! =) ♥

Efter skolan på onsdag klockan 17.30 ska min bästa vän tatuera sig och jag ska följa med. Samma dag öppnar nya IKEA på Svågertorp och hinner vi så har vi en date tillsammans där. Vi har nämnligen bestämt att första gången vi ska dit är tillsammans för att spana in nybygget =)



Eftersom det är en del i början på nästa veckan så är det sjukt härligt att bara mysa framför tvn och se en bra film ikväll. Redan från Noll Tolerans har jag varit såld, älskar verkligen Noll tolernas, Livvakterna och Den tredje vågen. Och de första jag tänkte när de skulle komma sex nya filmer om Johan Falk så tätt på varandra de var att detta inte skulle bli något bra. Filmerna skulle inte bli av samma klass. Men fyfan vad jag älskar dessa filmerna också. Det ända som är lite synd är att det bara handlar om jobb. I dom andra filmerna får hans familj vara med och det bli mer privat för Johan Falks del.  Ikväll blir det National target =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0