Onsdag 7.10

De är inte alls långt kvar tills jul! Shit vad tiden går snabbt. =O
Men jag har redan tänkt ut julklappar till nästan alla. Så redan nu vet jag ungefär vad jag ska köpa. De känns skönt och väldigt förberett. =P haha

Nu något helt annan, jag kollade tillbaka i arkivet och under kategorin tatueringar flödar idéerna hel vilt. När jag tittar tillbaka blir jag inte alls sugen på någon av de tatueringarna jag velat ha. Nu har jag ju en annan älva än tingeling så därav vill jag inte ha den längre. Dom ända jag vill ha är stjärnor antagligen på foten och blomman vid siffrorna. =D

Får se hur jag ser ut när jag är gammal, kommer antagligen ändra mig flera gånger med vad jag vill ha och inte.
Men en sak är säker kom mer aldrig ångra dom jag har på kroppen. =)


Hittade denna genom Google,
något i denna stilen som jag vill ha fast då bara tre stjärnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0