Stressig vecka!

Gud vilken vecka jag har haft. Shises!! Så skönt att jag inte haft något speciellt att göra idag. Hämtade tvätt från tvättstugan i förmiddags och ska läsa igenom 4 kapitel i min vård och omsorg bok och ikväll klockan sju så ska jag träffa Johanna. Ska bli skit skoj känns som ett tag sedan sist. Jobbat inatt också men de har ändå varit en skön dag =) Imorgon så ska jag städa på mitt rum. Och nästa vecka ska jag klämma in ett tvätt pass om de inte blir imorgon. Annars kommer nästa veckan vara betydligt lugnare än denna som varit.

Skolan är verkligen toppen trivs så himla bra. Vi hade vår första muntliga redovisning i fredags. Det var en gruppredovisning inför läraren. Klassen är indelad i fyra grupper med 8 st i varje grupp. Sammalagt 32st i klassen. Men vi jobbar mest i våra grupper och har även bara muntligt gruppvis vilket är himla skönt.
Kusen som vi ska läsa fram till jul heter vård och omsorg och den verkar faktiskt väldigt intessant. =)
Nä jag trivs så himla bra!

Nu ska jag in i duchen och efter det blir de läsning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0